عکاسی فشن و مدلینگ

عکاسی فشن و مدلینگ

عکاسی فشن یا عکاسی مد زیر شاخه‌ای از عکاسی تبلیغاتی است. عکاسی فشن به معنای استفاده از هنر عکاسی برای معرفی و تبلیغ کالایی مانند لباس، کفش، زیورآلات و… است. البته این نوع هنر تنها به همین یک شکل ختم نمی‌شود و گستره وسیعتری دارد. در بر داشتن جنبه های زیبایی شناسی، آن را به یکی از محبوبترین زیر شاخه های عکاسی تبدیل کرده است. در عکاسی فشن کار عکاس علاوه بر زیبایی آفرینی، اثر گذاشتن روی مخاطب است. به طوری که مخاطب محو جلوه عکس و محصول نشان‌داده شده شود و نسبت به کالای مورد نظر احساس نیاز کند.

مدل‌ها از مهمترین عوامل عکاسی فشن هستند. سوژه ای که از آن عکس می‌گیرید باید به طور ذاتی جذابیت داشته باشد، برای عکاسی مورد نظر مناسب باشد و عکاس به وسیله ترفندهای هنرعکاسی، این جذابیت را به حداکثر برساند و جلوه بصری آن را افزون‌تر کند. در این نوع عکاسی علاوه بر مدل، لوکیشن نیزبسیاراهمیت دارد. لوکیشنی که برای عکاسی فشن استفاده می‌کنید باید مرتبط با موضوع عکستان باشد. نکات رنگ شناسی را به خاطر داشته باشید. وجود رنگهای هم انرژی در لوکیشن و عکس شما زیبایی بصری را چندین برابر می‌کند.

تیم عکاسی و فیلمسازی ما با سال‌ها تجربه همکاری حرفه‌ایی با آژانس های مدلینگ و شرکت‌های تبلیغاتی جهانی در خدمت طراحان و تولید کنندگان محصولات فشن است.

 

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
خدمات عکاسی و فیلمسازی