فروش تابلو عکس

فروش تابلو عکس

تابلو یکی از زیباترین محصولات دکوراسیون داخلی است که در صورت زیبا بودن نمایی خاص و چشمگیر به منزل و یا محل کار می‌دهد. یکی از بارزترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید تابلو باید به آن توجه کرد، خاص و منحصربه‌فرد بودن تابلو می‌باشد. طبیعتاً تابلوهایی که به‌صورت بازاری تولید می‌شوند و در دسترس عموم می‌باشند و در اکثر فروشگاه‌ها دیده می‌شوند، نمی‌توانند نظر میهمانان منزل و محل کار شما را به خود جلب کند. ما در زمینه فروش تابلو با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال و طرح‌های خاص و لاکچری که نتیجه سفرهای ما به اطراف ایران است را در سایزهای متنوع در اختیار طرف‌داران کارهای هنری و لوکس قرار داده‌ایم. کلیه تابلوها با ضمانت کیفیت متریال و چاپ در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. یکی از وسایل تزئینی که برای هر چه زیباتر شدن دکوراسیون داخلی به کار می‌رود تابلوعکس است. تابلو جزئی جدایی‌ناپذیر از دکوراسیون داخلی است که وجود آن می‌تواند فضای داخلی ساختمان را از لختی و یکنواختی خارج کرده و حال و هوای دیگری به آن ببخشد.

انواع تابلو

تابلو عکس، تابلو خط و تابلو نقاشی از انواع تابلو هستند که هر یک نسبت به سبک دکوراسیون ساختمان انتخاب و خریداری می‌شوند. تابلوعکس از انواع تابلو به شمار می‌رود و همان‌طور که از نامش نیز پیداست اثر دید و ذهن عکاس می‌باشد و طرح‌های آن برگرفته از عناصر موجود در طبیعت و یا هرآنچه که در پیرامون خود می‌بینیم است. تابلو عکس می‌تواند الهام گرفته از یک منظره و یا طبیعت بکر باشد و یا حتی یک چهره محبوب را به تصویر بکشد. تابلو خط کاملاً با تابلو نقاشی متفاوت است و برای خلق آن تنها از حروف و جملات استفاده می‌شود که فونت جملات نیز نسبت به خلاقیت نقاش می‌تواند نستعلیق و با هر فونت دیگری باشد. محتوای تابلو خط اشعار و همچنین سخنان بزرگان است و از این دسته تابلوها معمولاً برای تزئین دکوراسیون‌های کلاسیک استفاده می‌شود. تابلو مدرن را باید از انواع تابلو دانست که در نقطه مقابل تابلو نقاشی و تابلو خط قرار می‌گیرد و محتوای آن کاملاً مفهومی است. با اولین نگاه به تابلو مدرن قادر به پی‌بردن به مفهوم آن نخواهید بود و باید مدتی به آن خیره شده و عمیقاً به آن بیندیشید تا به مفهوم و منظور تابلو پی ببرید. تابلو مدرن از هیچ اصول خاصی تبعیت نمی‌کند و هنرمند برای خلق آن سنت‌ها را کنار گذاشته و نسبت به خلاقیت خود عمل می‌کند. تابلو مدرن برای دکوراسیون‌هایی مناسب است که سبک آنها مدرن می‌باشد. از تابلو مدرن علاوه بر ساختمان‌های مسکونی در سازه‌های اداری و تجاری که بافت مدرن دارند نیز استفاده می‌شود.

خرید تابلو عکس

برای انتخاب تابلو عکس در اولین قدم باید به سبک آن توجه داشته باشید. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم انواع تابلو وجود دارد که هر یک از سبک‌های خاصی پیروی می‌کنند و شما نسبت به سلیقه خود و از همه مهم‌تر مکانی که قرار است تابلو را در آن نصب کنید باید نسبت به خرید تابلوعکس اقدام کنید. برای خرید تابلو در قدم دوم به‌اندازه آن توجه داشته باشید. اندازه و ابعاد تابلو باید متناسب با دیوار و فضای شما باشد. اگر ابعاد دیوار شما بزرگ است می‌توانید از تابلوهای بزرگ استفاده کنید اما اگر دیوار کوچک باشد باید ابعاد کوچک‌تری از تابلو را انتخاب کنید. برای خرید تابلو در سبک و ابعاد مختلف بهترین گزینه پیش رویی شما خواهیم بود.

فروش تابلو عکس دکوراتیو
فروش تابلو عکس دکوراتیو

فروش تابلوعکس

فروش تابلوعکس به‌صورت اینترنتی و همچنین حضوری انجام می‌شود که خرید اینترنتی یکی از بهترین روش‌های خرید محسوب می‌شود. فروش تابلو عکس به‌صورت اینترنتی مزیت بزرگی را برای علاقه‌مندان به تابلو به وجود می‌آورد که به مراکز فروش انواع تابلو دسترسی ندارند. من در زمینه فروش تابلو به‌صورت غیرحضوری نیز فعالیت می‌کنیم و شما می‌توانید در هر جای کشور تابلوی موردنظر خود را پس از مشاهده و بررسی خریداری نموده و در محل دریافت نمایید.

قیمت تابلو عکس

سبک و متریال به‌کاررفته در ساخت تابلو و همچنین ابعاد آن در قیمت تابلو تأثیرگذار است. البته قیمت تابلو در فروشگاه‌ها و فروشگاه‌های حضوری و همچنین اینترنتی متفاوت است. قیمت تابلو از یک تعرفه خاص تبعیت نمی‌کند و نباید انتظار داشته باشید که قیمت‌ها در همه فروشگاه‌ها یکسان باشد.

تابلو عکس دکوراتیو، تابلویی زیبا برای دکوراسیون منزل شما

تابلوعکس دکوراتیو نوعی از تابلو است که به دلیل متنوع بودن آن بسیار موردتوجه دکوراتورها قرار گرفته است و در سه نوع تابلو نور دکوراتیو، تابلو دکوراتیو چندتکه و تابلو عکس قابل تولید و عرضه به علاقه‌مندان و خریداران تابلو می‌باشد. تابلوعکس دکوراتیو را می‌توان در منزل، ادارات و سازمان‌ها، نمایشگاه‌ها و بسیاری دیگر از مکان‌ها نصب نمود. استفاده از طراحی‌های متنوع و زیبا در تولید تابلو دکوراتیو، قابل تولید در سایزهای مختلف و استفاده از کیفیت بالا در طراحی و تولید این نوع از تابلو همگی باعث شده است تا استقبال از تابلو دکوری روزبه‌روز افزون شود. می‌توان گفت استفاده از تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی می‌تواند نمایی منحصربه‌فرد را برای منزل و یا محل موردنظر شما به نمایش بگذارد.

برای مشاهده تابلو-عکس‌های دکوراتیو که توسط سهیل ارجمند عکس‌برداری و ویرایش شده است با شماره تماس و ایمیل در صفحه تماس ارتباط بگیرید.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
خدمات عکاسی و فیلمسازی